štvrtok 7. januára 2016

Chocolate buns recipe

Sú prázdniny, a ja som sa rozhodla, že dám na tento blog niečo nové, niečo čo tu ešte nebolo.
Viem, že mnohí z vás majú v tomto povianočnom období jedla akurát tak po krk, ale ja som sa rozhodla že vám sem pridám recept na čokoládové buchty (chocolate buns). Je fakt jednoduchý, a príprava trvá sotva 15 minút. Určite si ich aspoň občas urobím ako desiatu do školy...  
Myslím si, že tento článok nepotrebuje ďalšie zbytočné kecy, poďme na to! :)





Budeme potrebovať:
  lístkové cesto 
  obľúbenú čokoládu ( ja som použila varovú)
  vajce




Do stredu rozloženého cesta položíme ľubovoľne veľký kus čokolády
 ( podľa toho aký veľkú buchtu chceme mať) 



Ďalej je potrebné zrezať čiary pozdĺž ľavej a pravej strany čokolády asi palec od seba.
Vrcholové diely odstránime (presne tak ako na obrázku 2).

Najskôr k čokoláde priložíme vrchnú časť (dielik) a potom spodnú.
Ďalej jednotlivé dieliky ukladáme striedavo, aby sa v strede spojili - najskôr z ľavej strany, potom z pravej. Opakujeme až kým nemáme takýto "zapletanec"


nemusíte sa vôbec obávať toho, že to ako cesto nevyzerá dobre,
 pretože keď sa to zapečie bude to ok :D



Keď vajce vyšľaháme (:D), potrieme ním takmer hotovú buchtu.
A už len uložíme na plech. 
Pečieme 25 minút na 213°C, alebo do zlatista. Mňaam *_*




Odporúčam ich nechať vychladnúť, inak sa čokoláda roztečie všade po tanieri :D

                                        Ak by ste sa aj vy rozhodli robiť tieto chocolate buns, nezabudnite nám dať o tom vedieť v komentári, aj  na našom instagramovom profile (klikni) -> nezabudni nás označiť hashtagom #apieceofusss, 

Dúfam že sa Vám recept páčil, budem rada aj za pozitívny aj negatívny koment :)
A dobrúúú chuť! :)







10 komentárov:

  1. Vyzerá to skvelo ! Super nápad :)

    Sár z worldstyleandme.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  2. To vyzerá priam geniálne :3 čokoláde sa nehovorí nie, čiže hne´d ako budeme mať doma lístkové cesto, skúšam :D
    Vii, http://with-love-vii.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. To musim vyzkoušet!!! Sice to vypadá hrozně nezdravě, ale za to strašně dobře :D
    Ráda bych tě pozvala k sobě na giveaway :)
    Getmovin by Deni

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. sľubujem, nabudúce bude aj nejaký zdravý recept :D

      Odstrániť
  4. pripadá mi to ako tá buchtička z lidla :DD vypadá to veľmi dobre :D keby máme doma teraz lístkové cesko, viem čo by som išla urobiť :DD Ale niekedy si to spravím a pošlem ti fotky a potom budeš závidieť ty mne že to teraz mám :DDD
    http://sjuzn-blog.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Už jsem něco podobného zkoušela, ale po vychladnutí mi zase vadilo, že je čokoláda tvrdá. Ráda bych měla takový střed, konzistenci nutely. Ale nápad super.

    Beauty by K.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Škoda, že se těď snažím trošilinku zhubnout a v pátek mě čeká pizza a mega dort, hned bych si dala!

    OdpovedaťOdstrániť