utorok 17. novembra 2015

My wishlist

Dnes som sa rozhodla, že napíšem typ článku, aký na tomto blogu zatiaľ nebol. Bude to Wishlist - čiže zoznam "přání", produktov, v mojom prípade oblečenia, ktoré by som si chcela čo najbližšie zaobstarať. Keďže je už polovica (vlastne takmer aj koniec) jesene za nami, cez zimu chodím takmer celá "zababušená" v hrubej vetrovke, pod vetrovkou samozrejme tri svetre - čo podľa mňa nevyzerá dobre ( ale zato pohodlie 100%, že). Jar je ešte ďaleko, a leto by bolo - podľa mňa - dosť zbytočné robiť v polovici novembra. Preto som sa rozhodla, že nespravím konkrétne jedno ročné obdobie, ale také zovšeobecnenie vecí ktoré by som si rada kúpila.

môj aktuálny wishlist


Bielu košeľu už hľadám fakt dosť dlho..majú ju síce na každom rohu, ale nie všetky sa mi páčia, mnohé z nich sú priesvitné. A tie ja nemám kde nosiť. 
Košeľu chcem nie len preto, že sa mi páči a hodí sa takmer ku všetkému ( teda pokiaľ si k nej nedáte tepláky) , ale ja ju potrebujem aj do školského zboru (áno, chodím do zboru)




Šál - šály nosím rada na jeseň, v zime, ale aj na jar - keď je zima, alebo je vonku proste chladno, potrebujem šál alebo šatku. Totiž mám nerada keď mi fúka nepríjemný studený vzduch na krk.
Tieto typy šálov sú dnes dosť obľúbené, a ja som presvedčená, že si minimálne jeden takýto objednám .... minimálne

Vínovočervená kabelka/ taška - vínovočervená farba sa mi vždy páčila, no v poslednom čase som si ju obľúbila ešte viac! A na kabelkách vyzerá úžasne *_*. A kabelky ( tašky ) cez plece nosím najradšej. Čím väčšia, tým lepšia (samozrejme potrebujem aj menšiu).
A ak sa do nej zmestia knihy ( formát A4 ) tak to je ďalšie plus.



Malá kabelka cez plece - tú nie že chcem, tú potrebujem! :D Nie je to nič výnimočné, kabelka len na tie najdôležitejšie veci ako napríklad mobil, kľúče, peňaženka, žuvačky...pretože prepchaté vrecká dobre proste nevyzerajú..


Sexy kryt na telefón - možno rozmýšľate nad mojou orientáciou, ale mne sa ten kryt veľmi páči.
Aaa už je na ceste ku mne :D

Dotrhané čierne nohavice - aj keď je tento štýl nosenia (čiernych) deravých nohavíc dosť populárny, vo svojom okolí som možno videla sotva tri dievčatá ktoré by mali takéto rifle ( čo som rada že nebudem jedna z mnohých), každopádne ja som si objednala s dierami len na kolenách :)

Zlaté hodinky - ani nemusia byť zo zlata, hlavne že spĺňajú účel, nie? Aj tie si plánujem čoskoro objednať. Hodinky som nikdy ani nenosila, nespolieham sa ani na to, že ich budem nosiť ( na pozeranie času máme mobily, že..), ale tak snáď ich občas využijem..Hlavne že sa mi páčia.


Slip on tenisky - sesternica povedala, že sme takéto podobné "boty" nosili ako prezúvky do škôlky, mne sa však tieto tenisky čím ďalej, tým viac páčia. A určite by som si ich chcela na jar kúpiť...mám pocit, že budú na mojich nohách dosť často ...
_____________________________________

Som rada za každého, kto sa dočítal až sem, mimochodom pripravujeme pre vás PRVÚ GIVEAWAY! viac informácii bude určite na našej facebookovej stránke :), kde nás nezabudnite podporiť :)
     Takže dúfam že sa vám tento článok páčil,  pár podobných článkov ešte pridať plánujem  :)
 Do komentu mi môžete napísať, čo si želáte vy :) a mohli by ste mi poslať taktiež overené linky kde si jednotlivé oblečenie môžem kúpiť :D Ďakujem za každý komentár, či už negatívny alebo pozitívny :)







5 komentárov:

  1. Novou kabelku si chci letos také pořídit ( a snad to nezůstane jen u jedné :D), ohledně barvy si ještě nejsem jistá, uvidím :) A nějaké hodinky by se také hodily :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tak s tvým wishlistem se ztotožňuji, to co chceš ty bych si přála taky!
    Beauty by K.

    OdpovedaťOdstrániť